Evaluare specializata
Edu ABA (0 -2,5 ani)
Este o evaluare complexă, care oferă o imagine detaliată a abilităților prezente sau absente, conform graficului de dezvoltare al copilului. Servește ca punct de plecare în construirea planului personalizat de intervenție și este adaptată curriculei Ministerului Educației Naționale.
Permite o descriere completă a tuturor ariilor de dezvoltare și raport ulterior comparativ, în funcție de evoluția abilităților copilului.
Timp testare: 2 ore, o sesiune de evaluare – dupa caz
Edu ABA (2.5-6 ani)
Este o evaluare complexă, care oferă o imagine detaliată a abilităților prezente sau absente, conform graficului de dezvoltare al copilului. Servește ca punct de plecare în construirea planului personalizat de intervenție și este adaptată curriculei Ministerului Educației Naționale.
Permite o descriere completă a tuturor ariilor de dezvoltare și raport ulterior comparativ, în funcție de evoluția abilităților copilului.
Timp testare: 4 ore, în două sesiuni de evaluare diferite – dupa caz
ABLLS-R
Este o evaluare care are ca obiectiv analiza performantei pe toate ariile de dezvoltare. Faciliteaza identificarea competentelor necesare copilului pentru a comunica eficient si a invata din experientele cotidiene.
ABLLS-R ofera o evaluare cuprinzatoare a 544 de competente din 25 de domenii de dezvoltare pe care copii in mod obisnuit le dobandesc intre 2 si 6-7 ani.
VB-MAPP
Este un protocol de evaluare bazat pe analiza comportamentului verbal a lui Skinner (1957), care urmărește etapele de dezvoltare ale copiilor cu evolutie tipică, ale copiilor cu autism cât și a celor cu alte dificultăţi.
Evaluarea cuprinde segmentele de vârstă: 0-18 luni, 18-30 luni şi 30-48 luni și analizează abilităţi din arii ca: cereri, intraverbal, imitaţie, performanţă vizuală, joc independent, interacţiune socială, auto-servire și stabilește nivelul copilului în funcţie de ariile evaluate. De asemenea, acest protocol permite evaluarea barierelor în învățare.